fredag 27 juni 2008

Uppstart

Jaha, då har jag också hittat hit. Egentligen borde jag hittat hit för länge sedan men att sätta tanke till handling brukar ta ett tag för mig. Så varför är jag här? Jag har länge känt att jag har saker jag vill säga om saker jag läst eller hört, men har inte haft någonstans att skriva upp det. Nu ska det bli en ändring på den saken. Jag kommer förmodligen få skit för att jag skriver saker som kan vara provocerande men det ger jag självaste fan i. Min filosofi är att alla människor har rätten till personlig frihet och en fri vilja att göra det han/hon vill, detta inkluderar friheten att göra precis vad man vill med sin egna kropp och att inte en jävel ska komma och säga att man inte får göra så. Den enda begränsningen är att det man gör med den fria viljan inte förstör eller tar bort en annan människas frihet. Av detta kan nog dom flesta förstå att jag är emot våldtäkt och övervakning av människor, men det gäller även dödsstraff.
Kontentan av det hela är att världen behöver mer frihet. Puss på er alla ;)

Inga kommentarer: